hehOo!!^^

::it's ALL abOut LIFE:: as life is toO shOrt to fOrget Our prEciOus mOments, lets stOrie mOrie then! (^-^)

Thursday, 29 March 2012

SunyikAh?

Assalamualaikum blogger..

haaa...tak tertahan rasanya nak menulis lagi...=)
lama dah tinggal..ahaha

mungkinkah sebab idup ni terasa sunyi? yup...
tapi nape perlu rasa sunyi? kan masih ade Allah...Allah sentiasa ada untuk hamba-Nya..
selagi kita taat padaNya, selagi itu lah Dia akan sentiasa ada di sisi hamba-Nya...
hanya Allah yang tak pernah membenci manusia yang punyai kekurangan..
bila fikir2 balik...
kalau lah kita benci manusia lain..maknanya kita membenci ciptaan Allah...=)

to be honest..aku tak rasa aku ada hak untuk benci orang..
dan hidup ni terlalu singkat untuk membazirkan masa dan tenaga membenci manusia lain...peace!
so i made a mistake!its ok its ok..learn from mistake, that make u alive...^^

ok tu je nak membebel....kbai =)