hehOo!!^^

::it's ALL abOut LIFE:: as life is toO shOrt to fOrget Our prEciOus mOments, lets stOrie mOrie then! (^-^)

Sunday, 14 August 2011

anda wanita serba boleh???=)

Bismillahirahmanirahim...

wow, hari ni dah masuk 15 Ramadhan...kejap aje rasanya dah separuh bulan kita umat Islam menunaikan ibadah puasa...(^-^)
such a nice day today in Kuala Lumpur!!
i am having a great time here with my family and friends...
tapi dalam hati siape aje yang tahu kn...*sengih2 bajet muke cool,woottt~

Adakah anda pernah digelar sebagai wanita serba boleh??
alaa, macam super woman lakonan Nasha Aziz uh...wink wink!
nak jadi cerita pernah lah beberapa kali i digelar wanita serba boleh oleh rakan2 tercinta
konon-konon macam berkebolehan melakukan pelbagai tugas
yang wanita lain macam kurang boleh lakukan...
kembang jap
perasan tak perasan x??ahaha..=P

mustahil lah...=)
apa pun i nih tetap manusia biasa
ada je benda benda yang i tak boleh buat...
kalau boleh buat pun belum tentu sehebat pakar di luar sana
cuma i diberi kelebihan oleh Maha Pencipta iaitu
cepat belajar sesuatu benda baru!hee~

walau apa pun...
adakah i perlu makan??
ya, i juga perlu makan cari duit untuk isi perut sama je macam orang lain..

adakah i perlu belajar??
ialah...sure lor i juga perlu laksanakan tuntutan fardhu kifayah..

adakah i perlukan seorang lelaki??
jawapan untuk ini pon, yes! sbb i pun perlukan teman sehidup semati untuk berkongsi kasih & sayang
gurau senda, gelak ketawa, dan sedih hiba...

haaa, jadi maksudnya i bukanlah seorang yang hebat...atau pun superwoman!
i adalah insan biasa...
jadi, semoga tiada insan yang meletakkan harapan terlalu tinggi pada i
takut esok lusa kalau lah tak capai tahap tu
huru-hara jadinya maa....

okie, sampai sini je lah dulu...
SELAMAT BERIBADAH DI BULAN MULIA INI!!(^-^)
~chill out~

No comments:

Post a Comment